ورق استیل فنری

یکی از محصولاتی که از فولاد تولید شده ورق استیل فنری میباشد. اما این نکته حائز اهمیت است که فولاد در مقایسه با ورق استیل فنری تفاوت هایی دارد. یکی از این تفاوت های بارز استقامت و مقاومت به زنگ زدگی آن میباشد. به همین دلیل مصرف کنندگان از این نوع ورق بسیار استقبال میکنند و در صنایع متعددی مورد استفاده قرار میگیرد. این ورق از عناصری مانند آهن، نیکل، کروم، کربن، مولبیدن و غیره تشکیل شده است.

ویژگی ها

اولین ویژگی ورق استنلس استیل فنری خاصیت ضد زنگ بودن آن میباشد که نسبت به دیگر آلیاژها آن را محبوبتر کرده است. به همین دلیل از این نوع ورق در مکان هایی که امکان زنگ زدگی وجود دارد استفاده میشود. وجود دو عنصر نیکل و کروم در ورق استیل فنری باعث خاصیت ضد زنگ بودن آن شده است. البته باید ذکر شود وجود مولبیدن در هنگام تولید این نوع ورق نیز باعث ایجاد این خاصیت شده است.
دومین ویژگی این نوع ورق در مقایسه با دیگر آلیاژها سختی بسیار بالایی دارد. به طور کلی جنس و خاصیت فنری باعث افزایش کیفیت و مقاومت در برابر فشارهای زیاد را دارد. پس در نتیجه وجود آهن سبب مقامت و وجود کربن سبب ایجاد خاصیت فنری آن میشود.
سومین ویژگی ورق استیل فنری مقاومت بالای آن در برابر دمای بسیار بالا میباشد.
ورق استیل فنری

انواع ورق استیل

ورق استیل طبق نوع، میزان، سطح عناصر و آلیاژهای موجود در آن دارای انواع متعددی میباشد. که برخی از اصلیترین ورق های استیل عبارتند از:
  1. ورق استیل سری 300: سری 300 محبوبیت خاصی در بین مصرف کنندگان دارد و بسیار پرکابرد است. سری 300 طبق مواد تشکیل دهنده آن دارای انواع متعددی میباشد. که همین امر باعث شده طبق این ویژگی های خاص، قیمت و مقاومت آن متفاوت باشد.
پرمصرفترین و معروفترین گرید ورق استیل فنری سری 300 ورق استیل 301 و 304 میباشد. اما ورق های استیل 316 و 321 و 309 و غیره نیز کاربرد خاص خود را دارند.
  1. ورق استیل سری 400: این سری از ورق های استیل بیشتر در وسایل خانه و آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد. سری 400 نیز مانند سری 300 دارای گریدهای متعددی میباشد. که پرکاربردترین آن ورق استیل 420 و 430 میباشد.
ورق استیل فنری

قیمت ورق استیل فنری

قیمت این ورق یکی از سوال های اصلی مصرف کنندگان میباشد. قیمت ورق استیل به دلیل واردات، نوسانات بسیاری دارد. همچنین یکی دیگر از مواردی که بر روی قیمت ورق استیل موثر است نوع ورق انتخابی شما میباشد. در نتیجه قیمت ورق استیل بستگی به ویژگی ها، مقاومت و ضخامت آن دارد.
این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که عناصر تشکیل دهنده ورق استیل ها به قیمت آن نیز بستگی دارد. پس در نتیجه برای دریافت اطلاعات و همچنین دریافت قیمت های مناسب ورق استیل با ما تماس بگیرید .
ورق استیل فنری

کاربرد ورق استیل فنری

ورق های استنلس استیل فنری ضد زنگ با سختی بالایی می باشد که با تلرانس ضخامت کم و دقت ابعادی با کیفیت عرضه می گردد ، گِرِید ورقهای استنلس استیل فنری 304و 301  بوده که دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد . اینگونه ورق ها می تواند در برابر هر گونه فشار و نیروی خارجی مقاومت بالایی داشته باشند.  واردات و فروش انواع ورق های استنلس استیل فنری یا سخت شده در سایزهای مختلف جهت تولید انواع قطعات خودرو از قبیل ساخت انواع واشرها از جمله واشر سر سیلندر ، انواع خارها از قبیل خار زیر سیگاری ، بست ها و دستگیره سقف خودرو و غیره و تولید انواع قطعات صنایع موادغذایی از جمله تیغه های برش و تیغه های هَم زَن در صنایع مواد غذایی و غیره و تولید انواع قطعات صنایع نفت،گاز وپتروشیمی از قبیل شیمزها ، لاتون ها و لاینرهای صنعت پتروشیمی و تولید انواع قطعات لوازم خانگی از جمله ساخت تیغه مولینکس ، تیغه سبزی خُرد کن و تولید انواع قطعات صنعت ساختمان از جمله ساخت فنر یو شکل در سقف کاذب و کلیه صنایع دیگر می باشد ، که عمدتاً از ضخامت یک صدم میلیمتر تا ضخامت چهار میلیمتر در بازار موجود میباشد.

با توجه به مطالب ارائه شده به شما عزیزان انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست